Reklamace

Postup při reklamaci:

1. Po obdržení zakoupeného zboží jej bez zbytečného odkladu prohlédněte a o případných zjištěných vadách do 5 dnů informujte prodávajícího.

 

2. Při doručení balíčku přepravní společností balíček řádně zkontrolujte. Při zjištění jakýchkoliv vad sepište na místě s kurýrem zápisový list a informujte nás o situaci na info@beautybox.cz. Do emailu popište škody vzniklé při přepravě a oskenovaný zápisový list. Učiňte tak nejpozději do dvou dnů od doručení balíčku. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel. O způsobu náhrady budete informováni.


3. Oznámení o zjištěných vadách učiňte písemně na e-mail info@beautybox.cz do 5 dnů od převzetí zboží. Popište, o jaké vady se jedná a jak se projevují. 


4. K reklamaci je nutné předložit kopii faktury ke zboží, jehož vady jsou reklamovány. Fakturu zašlete na uvedenou e-mailovou adresu nebo společně s reklamovaným zbožím na uvedenou adresu, s dopravou na Vaše náklady, vyjma osobního doručení po předchozí domluvě.

 

5. Reklamované zboží, prosím, zašlete, nebo doručte na adresu: U Libeňského pivovaru 10, 180 00, Praha 8.


6. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

 

7. Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do sedmi dnů od obdržení reklamace o způsobu vyřízení reklamace.

 

 

Záruční lhůty / práva z vady:

Pro spotřební zboží uplatňujeme dva typy záručních lhůt neboli práv z vady.

  • Na nové produkty, produkty 2. jakosti nebo produkty s poškozeným obalem se vztahuje standardní záruční lhůta 24 měsíců.
  • Na použité produkty nebo produkty rozbaleno skladem se vztahuje zkrácená záruční lhůta 12 měsíců. 

 

 

* Ztratili jste vaši účtenku a potřebujete kopii?

Nevadí! Kontaktujte nás prostřednictvím e-mailové adresy (info@beautybox.cz) a my uděláme maximum pro dohledání Vašeho dokladu.

Nejvíce nám pomůže výpis z účtu, ze kterého platba proběhla. Pokud takovýto výpis dodat nemůžete nebo nechcete, potřebujeme znát alespoň některé z těchto bodů: jméno a příjmení kupujícího, číslo objednávky, 4 poslední čísla použité platební karty, přesnou výši platby či datum objednávky.

Duplikát bohužel nejsme schopni dohledat, je-li platba starší jednoho roku.

Tato služba není zpoplatněna, nabízíme ji zdarma.