Reklamace

Postup při reklamaci:

1.Po obdržení zakoupeného zboží jej bez zbytečného odkladu prohlédněte a o případných zjištěných vadách do 5 dnů informujte prodávajícího.

2. Při doručení balíčku přepravní společností balíček řádně zkontrolujte. Při zjištění jakýchkoli vad sepište na místě s kurýrem zápisový list a informujte nás o situaci na info@beautybox.cz, Do emailu popište škody vzniklé při přepravě, a oskenovaný zápisový list. Učiňte tak nejpozději do dvou dnů od doručení balíčku. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel. O způsobu náhrady budete informováni.


3. Oznámení o zjištěných vadách učiňte písemně na e-mail info@beautybox.cz do 5 dnů od převzetí zboží. Popište, o jaké vady se jedná a jak se projevují. 


4. K reklamaci je nutné předložit kopii faktury ke zboží, jehož vady jsou reklamovány. Fakturu zašlete na uvedenou emailovou adresu nebo společně s reklamovaným zbožím na uvedenou adresu.

5. Reklamované zboží, prosím, zašlete na adresu: Lihovarská 12a, 190 00, Praha 9.


6. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

7. Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do tří dnů od obdržení reklamace o způsobu vyřízení reklamace.

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.